Bestellen, wijzigen of annuleren

  • Hoe kan ik een bestelling plaatsen?

    Plaats je producten in je digitale winkelmandje via de grote groene knop. Als je de bestelling plaatst met je account gaat dit nog sneller omdat we je al kennen.

    Geen account?
    Ook zonder account kun je bestellen, we hebben dan nog wel even je gegevens nodig.

  • Annuleren kan alleen als je bestelling ons magazijn nog niet verlaten heeft. Is je bestelling al verzonden? Dan kan je ‘m weigeren aan de deur of kosteloos retourneren via het online retourformulier.

    Heb je geen account? Dan ben je het snelst geholpen via WhatsApp.
    Stuur een berichtje dat je je bestelling wilt annuleren, met het ordernummer, naar WhatsApp.

  • Hoe wijzig ik mijn bestelling?

    Je bestelling wijzigen kan alleen als je nog geen verzendbevestiging hebt gekregen. Neem contact op met onze klantenservice om de naam of het adres van je bestelling aan te passen.

  • Ik wil mijn adres wijzigen

    Heb je iets besteld wat naar een onjuist adres wordt gestuurd en heb je nog geen verzendbevestiging ontvangen? Geef het door aan onze klantenservice. Dan kijken wij of we het adres van de zending nog aan kunnen passen.
    Bij een verhuizing pas je makkelijk je adres aan in je account.