Webshop
Veilig betalen met...

Tags
-
Lancôme,
-
Solgar,
-
Chemie,
-
Lipstick,
-
Superol,
-
Bikosan,
-
Orthica,
-
Vsm,
-
A.Vogel,
-
Paracetamol,
-
Griep,
-
Verkoudheid,
-
Hoesten,
-
Superol,
-
Scholl,
-
Gillette,
-
Sebamed,
-
Oscillococcinum,
-
Trachitol,
-
Vitamine,
-
Homeopathie,
-
Treedo Combi,
-
Aman Prana,
-
Proraso,
-
Pedosan,
-
Durex,
- Saridon,
-
Drogisterij,
-
Hauschka
-
Vitals
- Rommelkruid
Online verkopen van medicijnen
Het bestellen van medicijnen via internet is de laatste jaren flink toegenomen. Veel van de medicijnen die online worden aangeboden zijn nep. Om te voorkomen dat de gezondheid van burgers in gevaar wordt gebracht, is het belangrijk medicijnen bij een legaal online verkooppunt te kopen.
Controleer vóór het bestellen of de website dit logo op zijn website heeft staan én of de website vermeld is in het register.
Nieuw bij Bik-Bik: BIO-KULT
NU VERKRIJGBAAR BIJ BIK & BIK Bio-Kult is ontwikkeld door neuroloog en voedings…
Lees meer →Bikosan vervanger van Bocasan
Bocasan van Oral-B is nu al een tijdje uit de handel, wij komen met Bikosan. Dezelfde werking en formule. Bikosan heeft een reinigende werking. Het doodt vele soorten bacteriën die in de mond…
Lees meer →Nieuwsbrief
Blijf nu op de hoogte van het laatste nieuws en producten met de nieuwsbrief van Bik & Bik Online.
- Home
- »
- Klachten beleid
Klachten beleid
Gaat er iets niet goed? Loopt het niet als verwacht, is een product defect of verkeerd geleverd?
Neem dan contact met ons op via het contactformulier. We proberen het probleem dat zo snel en goed mogelijk voor u op te lossen.
Een reactie van aanpak kan u uiterlijk binnen 3 dagen van ons verwachten. Vaak sneller. Hoe het daarna gaat, hangt van u klacht af. Voor zaken over een product zijn we vaak afhankelijk van de leveranciers, waarmee we dan in overleg moeten gaan. Soms moet het product ook heen- en weer gezonden worden, wat natuurlijk wat tijd kost.
Maar: wij regelen het voor u en houden u op de hoogte van de voortgang!
Bij Bik-Bik draait het om ouderwetse kwaliteit, dus ook bij dit soort dingen! Daarom hebben we gelukkig de geschillencommissie nog nooit nodig gehad. We houden graag ons serviceniveau meer dan op peil. Dus ook als u een opmerking voor verbetering hebt, horen we dit graag.